Батькам

Поради батькам учнів молодших класів щодо вивчення англійської мови


1. Повторюйте разом із дитиною вивчені на уроці слова та вирази у вигляді гри. Нехай дитина буде вашим учителем (якщо ви недостатньо володієте англійською або взагалі не володієте нею). Грайте у ті ігри, які були на уроці.

2. Якщо у дитини труднощі у вимові, проконсультуйтесь у вчителя. Якщо дитина погано запам‘ятовує слова та правила, учитель підкаже вам прийоми запам‘ятовування інформації.

3. Якщо є можливість, купуйте дитині книжки для позакласного читання. Вибір книжки вам підкаже педагог. При цьому контролюйте процес читання та розуміння прочитаного.

4. Виготовляйте предметні малюнки та інші наочні посібники разом із дитиною, водночас запам‘ятовуючи нові слова.

5. Розповідайте дитині, наскільки важливим є вивчення англійської мови людині

майже будь-якої професії.
6. Якщо дитина не засвоїла навчальний матеріал через хворобу або через іншу
поважну причину, одразу зверніться до вчителя. Він розповість вам, як організувати допомогу
дитині вдома.
Чи задумувались Ви коли-небудь над тим, як вчиться говорити маленька дитина? Чи підраховували Ви кількість допущених помилок у мовленні дитини, і скільки разів Ви виправляли її? Безліч разів. Але оскільки наше мислення безперервне і постійне, так і наше мовлення може бути безперервним. Виправляючи дитину, ми не помічаємо, що маля не відразу засвоює правильне слово.

А коли починається вивчення іноземної мови, чомусь очікується, що дитина повинна засвоїти нові слова відразу ж, почувши їх всього кілька разів, більшість з яких не тільки нові, а ще й не асоціюються у неї ні з чим.

Турботливі батьки проявляють ініціативу і записують дітей до репетиторів. Дуже схвально. Та 2 - 3 заняття на тиждень, як показує практика, не вирішують проблему. Як би не викладався вчитель, а без щоденних регулярних занять успіху можна досягти років через 7 – 10. Так, не дивуйтесь, багато втрачається за 2 - 3 дні перерви між заняттями, коли немає іншомовного спілкування.

Як один із шляхів вирішення цього питання пропоную батькам спілкуватися з дитиною на англійській мові. Почніть з простого - привітань вранці, по телефону, прощань при розставанні. Не турбуйтесь про рідну мову, нею діти розмовлятимуть з друзями та знайомими.

Також це один із способів безпеки. Якщо хтось зателефонує Вашим дітям від Вашого імені, а привітається не англійською, це стане своєрідним попередженням.

Подаю коротенький список привітань, який при бажанні можна розширити і вдосконалити.
Hello! Hi! – Привіт!
Hello, everyone! - Привіт усім!
How are you? - Як поживаєш?
I’m fine, thanks. - Дякую, добре.
And how are you? - А ти як?
I’m very well, too. - Я також дуже добре.
I’m glad to meet you. - Радий зустрітися з тобою.
Pleased to meet you. - Радий зустрітися з тобою.
Nice to meet you, too. - Я також.
I’m glad to greet you. - Радий привітати тебе.
Good morning! - Доброго ранку!
Good afternoon! - Доброго дня!
Good day! - Доброго дня!
Good evening! - Доброго вечора!
Goodnight! - Добраніч!
Goodbye! - До побачення!
Bye! - До побачення!
So long! - Бувай!
See you soon. - Незабаром побачимося.
See you! - До побачення! Побачимося!
See you later! - До зустрічі!
Take care! - Тримайся!
Take care of yourself! - Бережи себе! Будь здоровий!
А коли починається вивчення іноземної мови, чомусь очікується, що дитина повинна засвоїти нові слова відразу ж, почувши їх всього кілька разів, більшість з яких не тільки нові, а ще й не асоціюються у неї ні з чим.
Турботливі батьки проявляють ініціативу і записують дітей до репетиторів. Дуже схвально. Та 2 - 3 заняття на тиждень, як показує практика, не вирішують проблему. Як би не викладався вчитель, а без щоденних регулярних занять успіху можна досягти років через 7 – 10. Так, не дивуйтесь, багато втрачається за 2 - 3 дні перерви між заняттями, коли немає іншомовного спілкування.
Як один із шляхів вирішення цього питання пропоную батькам спілкуватися з дитиною на англійській мові. Почніть з простого - привітань вранці, по телефону, прощань при розставанні. Не турбуйтесь про рідну мову, нею діти розмовлятимуть з друзями та знайомими.
Також це один із способів безпеки. Якщо хтось зателефонує Вашим дітям від Вашого імені, а привітається не англійською, це стане своєрідним попередженням.
Подаю коротенький список привітань, який при бажанні можна розширити і вдосконалити.
Hello! Hi! – Привіт!
Hello, everyone! - Привіт усім!
How are you? - Як поживаєш?
I’m fine, thanks. - Дякую, добре.
And how are you? - А ти як?
I’m very well, too. - Я також дуже добре.
I’m glad to meet you. - Радий зустрітися з тобою.
Pleased to meet you. - Радий зустрітися з тобою.
Nice to meet you, too. - Я також.
I’m glad to greet you. - Радий привітати тебе.
Good morning! - Доброго ранку!
Good afternoon! - Доброго дня!
Good day! - Доброго дня!
Good evening! - Доброго вечора!
Goodnight! - Добраніч!
Goodbye! - До побачення!
Bye! - До побачення!
So long! - Бувай!
See you soon. - Незабаром побачимося.
See you! - До побачення! Побачимося!
See you later! - До зустрічі!
Take care! - Тримайся!
Take care of yourself! - Бережи себе! Будь здоровий!


Підтримуйте здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до ранніх невдач. Уникайте негативної оцінки творчих спроб дитини.
   Будьте терпимі до несподіваних ідей, поважайте допитливість ідеї дитини. Намагайтесь відповідати на всі запитання, навіть якщо вони вам здаються безглуздими.
  Залишайте дитину одну і дозволяйте їй, якщо вона бажає, самій займатися своїми справами. Надлишок опіки може обмежити творчість.
  Допомагайте дитині формувати її систему цінностей, не обов’язково засновану на її системі поглядів, щоб вона могла поважати себе і свої ідеї поряд з іншими ідеями та їх носіями.
  Допомагайте дитині задовольняти основні людські потреби, оскільки людина, енергія якої скута основними потребами, рідко досягає висот у самовираженні.
   Допомагайте дитині долати розчарування і сумніви, коли вона залишається сама в процесі не зрозумілого ровесникам творчого пошуку: нехай дитина збереже свій творчий імпульс.
   Поясніть, що не на всі запитання дитини завжди можна відповісти однозначно. Для цього потрібен час, а з боку дитини — терпіння. Вона має навчитися жити в інтелектуальному напруженні, не відкидаючи своїх ідей.
  Допомагайте дитині цінувати в собі творчу особистість. Однак її поведінка не має виходити за межі пристойного.

    Допомагайте дитині глибше пізнати себе. Виявляйте симпатію до її перших спроб виразити таку ідею словами і зробити зрозумілою для оточення.
Пам'ятка батькам «Діти. Інтернет. Мобільний зв'язок»
Змістом державної політики у сфері захисту суспільної моралі є створення необхідних правових, економічних та організаційних умов, які сприяють реалізації права на інформаційний простір, вільний від матеріалів, що становлять загрозу фізичному, інтелектуальному, морально-психологічному стану населення (т.. 5 Закон України „Про захист суспільної моралі”).
З метою реалізації та додержання вимог чинного законодавства у сфері захисту суспільної моралі, обігу продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру, продукції, що містить пропаганду культу насильства, жорстокості і порнографії, створено Національну експертну комісію України з питань захисту суспільної моралі (далі – Національна комісія).
Відповідно до статті 17 Закону України „Про захист суспільної моралі” Національна комісія є постійним позавідомчим державним експертним і контролюючим органом, який діє відповідно до цього Закону та чинного законодавства України і є відповідальним за утвердження здорового способу життя, належного стану моральності суспільства, контролює обіг продукції і видовищних заходів сексуального чи еротичного характеру.
Відповідно до статей 2, 6 Закону України „Про захист суспільної моралі” виробництво та обіг у будь-якій формі продукції порнографічного характеру в Україні забороняються. Критерії віднесення продукції до такої, що має порнографічний характер, встановлюються спеціально уповноваженим органом виконавчої влади у сфері культури та мистецтв.
Виробництво та обіг у будь-якій формі продукції еротичного характеру та продукції, що містить елементи насильства та жорстокості, дозволяються виключно за умови дотримання обмежень, встановлених законодавством.
Мобільний телефон та порнографія.
Порнографія стає одним з локомотивів розвитку мобільного зв’язку, так як і раніше вона допомогла розповсюдженню відеомагнітофонів та Інтернету. В Європі продаж розваг для дорослих, які можна отримати в мобільні телефони, вже став бізнесом, що приносить мільйони доларів. Користувачі стільникового зв’язку вже витрачають десятки мільйонів на рік на „контент для дорослих”.
На території СНД, за даними деяких провайдерів, еротика і порнографія складає не менше третини всього ринку мобільних картинок. Еротика користується великою популярністю у всіх сферах індустрії розваг і мобільний контент не є винятком. Найбільш популярними залишаються WAP-сайти порнографічного змісту. При цьому аналітики відзначають, що типовим споживачем мобільного порноконтенту є молодь та діти.
Діти в Інтернет
Проблема безпеки дітей в мережі Інтернет вже не здається Україні такою далекою. Ніхто не може заперечити, що на сьогоднішній день вона постала особливо гостро.
Відомо, що підлітки у період заниженої самооцінки шукають підтримки серед своїх друзів, а не у родинному колі. Старші підлітки, бажаючи незалежності, мають потребу ототожнювати себе з певною групою й схильні порівнювати цінності своєї сім’ї та своїх товаришів.
Що роблять підлітки в он-лайні
В он-лайні підлітки завантажують музику, використовують обмін миттєвими повідомленнями, електронну пошту та грають в он-лайнові ігри. За допомогою пошукових серверів підлітки знаходять інформацію будь-якого змісту та якості в мережі Інтернет. Більшість підлітків реєструються у приватних чатах та спілкуються на будь-які теми, видаючи себе за дорослих. Хлопці в цьому віці надають перевагу всьому, що виходить за межі дозволеного: брутальний гумор, насильство, азартні ігри, еротичні та порно сайти. Дівчатам, які мають занижену самооцінку, подобається розміщувати провокаційні фото, вони схильні на фривольні розмови, видаючи себе за дорослих жінок, в результаті чого стають жертвами сексуальних домагань.
Як забезпечити безпеку дітей в мережі Інтернет
Пропонуємо декілька рекомендацій, які слід взяти до уваги:
·              розміщуйте комп’ютери з Internet-з’єднанням поза межами кімнати вашої дитини;
·              поговоріть зі своїми дітьми про друзів, з яким вони спілкуються в он-лайні, довідайтесь як вони проводять дозвілля і чим захоплюються;
·              цікавтесь які веб сайти вони відвідують та з ким розмовляють;
·              вивчіть програми, які фільтрують отримання інформації з мережі Інтернет, наприклад, Батьківський контроль в Windows*;
·              наполягайте на тому, щоб ваші діти ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм он-лайновим другом без Вашого відома;
·              навчіть своїх дітей ніколи не надавати особисту інформацію про себе та свою родину електронною поштою та в різних реєстраційних формах, які пропонуються власниками сайтів;
·              контролюйте інформацію, яку завантажує дитина (фільми, музику, ігри, тощо);
·              цікавтесь чи не відвідують діти сайти з агресивним змістом;
·              навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в он-лайні. Вони не повинні використовувати Інтернет мережу для розповсюдження пліток, погроз іншим та хуліганських дій;
·              переконайтеся, що діти консультуються з Вами, щодо будь-яких фінансових операції, здійснюючи замовлення, купівлю або продаж через Інтернет мережу;
·              інформуйте дітей стосовно потенційного ризику під час їх участі у будь-яких іграх та розвагах;
·              розмовляйте як з рівним партнером, демонструючи свою турботу про суспільну мораль.
Використовуючи ці рекомендації, Ви маєте нагоду максимально захистити дитину від негативного впливу всесвітньої мережі Інтернет. Але пам’ятайте, Інтернет, це не тільки осередок розпусти та жорстокості, але й найбагатша в світі бібліотека знань, розваг, спілкування та інших корисних речей. Ви повинні навчити свою дитину правильно користуватися цим невичерпним джерелом інформації. Та найголовніше, дитина повинна розуміти, що Ви не позбавляєте її вільного доступу до комп’ютера, а, насамперед, оберігаєте. 

Дитина повинна Вам довіряти.

Дорогі батьки!
Чи знаєте ви своїх дітей? Чи задумувались, що їм подобається і чим вони живуть? Спробуйте розгадати цю найнепередбачуванішу загадку - вашу дитину! 
АНКЕТИ
ДЛЯ БАТЬКІВ ТА УЧНІВ
МИСТЕЦТВО  ЖИТИ  З  ДIТЬМИ

1. Чи вважаєте ви, що вашiй сiм`i властиве взаємопорозумiння з дiтьми ?
2. Чи розмовляють з вами дiти з особистих проблем, чи радяться з вами ?
3. Чи виявляють зацiкавлення вашою роботою ?
4. Чи знаєте ви друзiв ваших дiтей ?
5. Чи бувають вони у вас дома ?
6. Чи беруть дiти разом з вами участь в господарських турботах ?
7. Чи ви перевiряєте, як вони вчать уроки ?
8. Чи маєте ви спiльнi заняття та захоплення ?
9. Чи беруть дiти участь у пiдготовцi до сiмейного св`ята ?
10 У дитячi свята чи бажають дiти, щоб ви були з ними, чи намааються  проводити їх без дорослих
11 Чи обговорюєте ви з дiтьми прочитанi книги, телевiзiйнi програми ?
12 Чи берете участь у дитячих прогулянках, турпоходах ?

СТАВЛЕННЯ ДО ШКОЛИ

1.  Що ти вважаєш найважливiшим у школi?
2.  Який день тижня ти любиш бiльше всього?
3.  Що в школi для тебе, крiм урокiв, найцiкавiше?
4.  Який предмет для тебе найцiкавiший?
5.  Якi твоi найулюбленiшi заняття?
6.  Що в школi для тебе цiкаво?
7.  Який урок ти не любиш бiльше всього? Чому?
8.  Яким за успiшнiстю учнем ти хотiв би бути?
9.  З ким би ти хотiв сидiти разом?
10  З ким би ти не хотiв би сидiти разом за партою?
11  Яке доручення хотiв би мати у класi?
12  До кого б ти звернувся у найскрутнiшу хвилину, подiлився б своїми  таємницями?

ТВОЄ МІСЦЕ В КЛАСНОМУ КОЛЕКТИВІ

  1.  Як однокласники сприймають тебе в класi ?
      а) бiльшiсть сприймають мене добре
      б) нiхто особливо не цiкавиться мною
      в) менi здаеться, що бiльшiсть не хотять, щоб я був з ними в одному класi
  2.  Як ти оцiнюєш своiх однокласникiв ?
      а) наш клас дуже дружний
      б) наш клас не дуже дружний, але якби з нами щось проводили, то всi брали б в цьому участь
      в) наш клас зовсiм не дружний
  3.  Чи задоволений ти тим, як ставляться твоi товаришi до тебе ?
      а) повнiстю задоволений
      б) хотiв би, щоб бiльше дiтей зi мною дружили
      в) мене не любдять в класi
  4.  Твоя позицiя в класi, як ти оцiнюєш себе ?
      а) я хочу, щоб наш клас був дружним
      б) менi всеодно
      в) я не хочу, щоб щось проводили, бо не буду брати участь
  5.  Продовж речення:
      а) я не хотiв, щоб на уроцi .....
      б) я хотiв би, щоб таких урокiв не було, як .....
      в) найбiльше менi подобається на таких уроках, як .....

      ЯКI  ВИ  БАТЬКИ ?

    Вам необхiдно вибрати одну з трьох вiдповiдей:
                 А - можу i завжди так роблю
                 Б - можу, але не завжди так роблю
                 В - не можу

   ЧИ  МОЖЕТЕ  ВИ:

   1. У будь-який момент залишити свої справи i зайнятися дитиною ?
   2. Порадитися з дитиною, незважаючи на її вiк ?
   3. Зiзнатися дитинi у помилцi, яку Ви допустили у ставленнi до неї ?
   4. Вибачитись перед дитиною в разi своєi неправоти ?
   5. Стримати себе, якщо вчинок дитини роздратував вас ?
   6. Поставити себе на мiсце дитини ?
   7. Повiрити хоча б на хвилинку, що ви добра фея 
  8. Розповiсти дитинi про повчальний випадок зi свого дитинства, який  показує Вас у              невигiдному свiтлi ?
   9. Завжди стримуватись вiд слiв, здатних боляче вразити дитину ?
   10 Пообiцяти дитинi, що виконаєте її бажання за хорошу поведiнку ?
           11 Надати один день, коли б вона робила усе, що iй заманеться i поводила себе так, як хоче, а Ви нi в що не втручатиметесь ?
   12 Не вiдреагувати, коли Ваша дитина вдарила, грубо штовхнула або просто незаслужено образила iншу дитину ?
   13 Встояти проти дитячих прохань i слiз, якщо впевненi, що це – примха, скороминуча забаганка

   ПIДРАХУЙТЕ  БАЛИ .

   Вiдповiдь А оцiнюється у 3 бали ,
   Вiдповiдь Б оцiнюється у 2 бали ,
   Вiдповiдь В оцiнюється у 1 бал .

     Якщо Ви набрали вiд 30 до 39 балiв, це означає, що дитина -- найбiльша цiннiсть у Вашому життi. Ви прагнете не тiльки зрозумiти, а й пiзнати її, поважаєте її, дотримуєтесь найпрогресивнiших принципiв виховання i постiйноi лiнii поведiнки. Iнакше кажучи, Ви дiєте правильно i можете сподiватися на добрi результати.
     Сума вiд 16 до 30 балiв: пiклування про дитину для Вас питання першорядне. Ви маєте здiбностi вихователя, але не завжди застосовуєте їх
   послiдовно i цiлеспрямовано. Часом Ви аж занадто суворi, в iнших випадках надмiру м`якi, крiм того, Ви схильнi до компромiсiв, котрi послаблюють виховний ефект. Вам слiд серйозно замислитись над своiм пiдходом до виховання дитини.
     Менше, нiж 16 балiв свiдчить про те, що перед Вами постали серйознi
проблеми стосовно виховання дитини. Вам бракує або знань, або бажання  i прагнення виховати дитину як особистiсть, а можливо, i того, i другого.
Бажано порадитись iз спецiалiстами -- психологами або педагогами, ознайомитися iз лiтературою з питань сiмейного виховання. Не забувайте, що   формування особистостi дитини -- дуже складний i вiдповiдальний процес.
Ось чому успiшне виконання батькiвського обов`язку приносить людинi найвище моральне задоволення .






Немає коментарів:

Дописати коментар